måndag 3 oktober 2011

2:e Okt Markaryd

För en gång skull en trött Ozzy, kom upp och åt ut och kissade sen in på sin madrass igen och fortsatt sova. När jag skulle köra fick jag kalla på honom, han titta på mig som om han sa 5 minuter till bara.
Släpper Ozzy på morgonen och han forsätter med sitt fina sök även idag. Han håller på envist på ett och samma ställe länge och till sist kommer några skall. Men det blir inte nåt riktigt av det. Han kommer tillbaka vi går bort dit där han höll på tänkte jag skulle stötta honom. Mycket riktigt hade där varit något, ÄLG. Jag kallar med honom och vi går vidare men inget var hemma i denna såt. Andra såten släpper jag Rex han är mycket mer på hugget idag då det var lite svalare. Rex hittar ett slag som han följer en 500 till 600 meter men får inte kontakt så han vänder tillbaka. Därefter blir det korvgrillning och sen hemfärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar